Måndag

Har varit telefonlös Fredag-Söndag då den försvann på Fredagkvällen. Så har därför inte kunnat blogga någonting. Har även inga bilder, nummer eller någonting kvar då jag inte hittat min telefon, troligtvis snodd..
Men i Fredags blev det 50års fest för Agnetha och därefter var jag, Sanna och Emil L med Nicklas och Eskil. Åkte till Morgan där det var fest. Sen körde vi hem alla, så jag och Nicklas kom hem runt 4-5tiden kanske.
I Lördags gick vi upp vid 13-14tiden. Sen på em./ kvällen blev det mat och bio (Hallåhallå) i Örebro med Nicklas, mamma och Fredrik, trevligt! 
Därefter blev det till stan och vara lite med Eskil också, kom hem och la oss runt 1-2tiden.
Igår (Söndag) kom Eskil och drack kaffe sen åkte han och Nicklas. Så hade vi 2års kalas för lilla Tuva. Därefter ut till hästarna och pyssla lite sen kom Nicklas och Eskil tillbaka igen och fikade!
Idag har jag haft skola hela dagen, slutade vid 14tiden så kom hem för någon timme sen. Idag blir det nog bara att plugga lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0