Söndag igen efter en asbra helg!

I Fredags blev det först lite skola och sedan åka runt på Hindersmässan med pappa, Emil och Erik. Därefter hem och fixa lite och sen in till Sanna. Så kollade vi på film Vanilla sky, va nog en bland dom sämsta filmerna jag sett haha.. Därefter spela vi spel med Krull, Kim, Agnetha och Peter. Och runt 22-23tiden kom Nicklas och Joppe så var jag och Sanna med dom. Kom hem runt 4tiden kanske och käkade och lite så så somnade typ 5, hehe.
I Lördags tog jag rejäl sovmorgon och gick upp runt 2. Grejade lite hemma och sen kom Julia, Sanna och Diana och hämtade mig så åkte vi till Hanna där även Berna var och efter en stund kom även Annie. Blev en jätte mysig tjejkväll med dom. Tacos, bastu och massa gottigottmys! 
Sen åkte jag och Sanna med Julia till stan där det blev att umgås med Nicklas och några. Kom hem vid typ 3-4 kanske så idag sov jag också ganska länge, gick upp vid typ 1 hihi. 
Den här dagen har bestått av ett kalas, hämta hem syskonen från pappa. Kaffe med Eskil, Nicklas och Emil samt färgat mammas och Elins hår.
Har haft en alldeles jätte mysig nykter helg men helt underbara människor! ❤️

Känslan när allt i livet går åt rätt håll och goda nyheter kommer som på led efter varandra och förgyller mina dagar!
Sanna, Annie, Berna, Hanna, Diana och Julia på tjejkvällen igår!
Massa gottigott hos Hanna!

Snuttisarna idag efter deras bad ❤️

Lilla Tuva idag när hon skjutsade runt på Tussie i barnvagnen!
Jag idag innan kalaset.


Kommentarer
Postat av: Marre

Kul att livet äntligen går åt rätt håll för dig Emma! <3

2014-01-28 @ 13:27:26
URL: http://maaarreee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0