Midnatt

Igår på dagen blev det bara hemma mys. Pysslade om min lilla Lina lite mysponny! Sen på kvällen blev det grogg med Sanna, lite mycket kanske. Skapligt dragen, men kul var det! 
Idag däremot har jag inte mått lika bra, varit bakfull så inni haha. Men tror det var värt det! Har även börjat kolla på Pretty little liers vilket typ blivit min drog. Huhu! Och nu är jag med lilla Erik och åker runt lite, nyktert idag skapligt skönt! Måste börja försöka vända på dygnet också då skolan börjar på Onsdag, suck! Vet hur mycket uppgifter vi har när vi kommer tillbaka, inte kul..
Ha en trevlig fortsatt Lördagnatt gott folk!
Mina två små hjärtan samlade på en och samma bild, kärlek! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0