Måndag kväll

Inte bloggat på väldigt länge men har inte hänt så mycket, skola i veckorna och kompisar på helgerna typ!
I Fredags blev det iallafall grogg med Nicklas, Eskil, en nykter Sanna + Andreas som körde. Trevligt! 
I Lördags blev det att vara med Eskil, Nicklas och Joppe hela dagen och på kvällen var även Sanna med. Blev en sväng till Emil på dagen och dricka kaffe och på em/kvällen drog vi iväg till Lindesberg och hämtade en ny bil till Nicklas. Därefter blev det att hämta Sanna i Åmmeberg och sen gled vi bara runt hela kvällen.
Var hemma vid 4tiden kanske och sen i Söndags blev det att gå upp vid 11 och sedan blev det att åka till Motala och hälsa på min morbror och nya lilla kusin, så otroligt söt! Kom hem sent och därefter blev det bara film med familjen.
Somnade kanske halv 1 inatt och gick upp 6, känner mig som ett lik hehe..
Idag har det iallafall varit skola och efter det har jag umgåtts med Sanna sen strax innan 18tiden hämtade mamma mig där. Sen har jag inte gjort något speciellt.
Men nu blir det iallafall att sova och imorgon har jag sovmorgon till 7 iallafall gött att komma ikapp lite med sömnen!
Nicklas tyckte inte vi skulle längre än till Åsbro med nya bilen, haha!

Roger och Melvin.
Jag i Fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0