Trött som aldrig förr

Usch är trött som aldrig förr, huvudvärk från helvetet och ne vad det inte känns värt att leva just nu haha..
Igår efter skolan blev det iallafall att följa med Sanna hem så var med henne ett tag så va vi även lite med Joppe och Eskil, trevligt. Runt halv 6 hämtade mamma mig så åkte vi till Apoteket och hämtade ut allergitabletter åt mig, får hålla tummarna att det funkar så jag slipper dom här otroligt vidriga besvären! Uuääh alltså! Sen hämta Elin och lite så sen hem och laga mat och kolla på idol.
Idag i skolan har vi haft bf-hajk hela dagen, lekt lekar mm så är otroligt trött just nu. Efter skolan blev det att vara med Sanna så träffade vi även Joppe och Eskil en stund idag också. Sen upp till Sanna igen. Runt 19tiden kom sedan mamma och hämtade mig. Så nu har jag tagit mig ett långt bad, ett långt välbehövligt telefonsamtal med Matilda och bara pratat om allt och inget. Tur man har så underbara vänner!
Känns helt underbart att ligga i sängen vid den här tiden och faktiskt känna sig lite trött! Så ikväll går det nog att somna skapligt, vad jag har längtat efter sömn!
Godnatt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0