Helgen

I Fredags blev det grogg med Sanna först hos hennes pappa och sedan åkte vi in till Jasmine där hon, Amanda, Julia och Matilda var. Runt 21tiden körde Krull sedan oss till Rönne där det var fest så var där resten av kvällen.
Igår när jag vaknat till kom Eskil och hämtade mig och Amanda så åkte vi in till stan och käkade pizza. Sen åkte jag och Amanda hem igen. Runt 18tiden kom sedan Sebbe, Sanna och Fredrik och hämtade mig så åkte vi till Linköping där det var bilträff. Blev nyktert för min del då jag mådde as illa och till och med blev tvungen att spy två gånger, usch. Men var ganska kul att va nykter och bara titta på alla fyllon för engångsskull. Var hemma runt 3 så då blev det att mysa ner sig i sängen direkt. Dock gick det inte att sova men somna till sist.
Idag vakna jag astidigt men lyckades till sist somna om och gick upp runt 12. Så ny har jag käkat, haft lite pälsvård på lilla Maja. Och nu kommer morfar och Gunilla när som helst så då blir det lite fika med dom, trevligt. 💞


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0