Torsdag

Bloggade aldrig igår. Men va heldag i skolan. På fm tog vi tåget till Örebro och gick på museum, måste medge att det var det tråkigaste museumet jag någonsin vart på! Efter det blev det lite lektioner och sen åkte jag hem. Sen blev det en sväng till stan med mamma och efter det låg jag bara och kollade på Saltkråkan hihi. Runt 20tiden ungefär kom <3 och sov hos mig. Gick upp halv 6 imorse och runt 7 åkte <3 så då fixade jag mig lite snabbt och åkte iväg till skolan. Har haft 2 lektioner idag så kändes inte så värt men men. Just nu sitter jag uppe hos Sanna med henne. Men ska nog strax hem och fortsätta kolla på Saltkråkan i detta snöväder. Har nämligen bara kollat 2 av 6 filmer så har lite och göra idag huhu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0