Senaste veckan

Inte bloggat på ett bra tag, hehe!
Men uppdaterar lite om senaste veckan.
I Fredags blev det grogg med Sanna, Krull och efter ett tag Kim. Sen ut på stan och träffa en massa folk. Sen någon gång körde Eskil hem mig.
I Lördags gjorde jag inget speciellt på hela dagen sen blev det grogg med Sanna nere hos Agnetha och Peter där även Eskil och Kim var. sedan drog vi till stan och därefter gruvan. Kom hem strax efter 6 på morgonen..
I Söndags blev det bara lugnt och sen på kvällen kom <3 hit och sov.
I Måndags skjutsade <3 in mig till bussen 7.05 sen blev det självförsvarskurs inom väktarutbildningen hela dagen 8-17 så kom hem ganska sent och då slängde jag mig i soffan helt slut. Sen blev det att titta 112aina sen sova.
I Tisdags blev det skola och sen hem och bara ta det lugnt. Sen på kvällen kom <3 hit och sov.
I Onsdags körde <3 hjärtat mig till bussen 7.05 så blev det skola hela dagen och efter det vara med Sanna en sväng och bara snacka lite skit sen runt 18tiden kom <3 och hämtade mig så åkte vi hem till mig och hade myskväll och åkte lite fyrhjuling oså. 
Imorse åkte <3 iväg till jobbet runt 6 och då somnade jag om eftersom vi bara hade klassråd idag så orkade inte krångla mig in till skolan för det så blev att va hemma idag. Sov ut ordentligt och sen har jag ridit Kaktus en sväng och därefter har jag även ridit Lina en sväng. Om ett tag blir det att följa med och kolla när Elin rider lektion och sen ikväll någon gång kommer <3 hit och sover när han slutat jobba! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0