Helgen

Inte bloggat på några dagar så uppdaterar lite snabbt.
I Fredags blev det skola och efter det alkohol med Sanna hände inte direkt något speciellt, var några småfester lite här och där. Sen på natten någon gång åkte jag och <3 hem till mig och sov. I Lördags åkte vi lite fyrhjuling. Sen åkte <3 till stan en sväng och sen kom han och var med på kalaset för mamma och Fredrik och efter det åkte jag, han, Emil och Amanda till stan så då åkte jag till Sanna och var med henne ett tag sen blev det alkohol med Minna och Vickan. Men vi åkte till Rönneshytta och sen till olika ställen. Jag åkte sedan på fest hos Johan där det var några stycken sen åkte jag och <3 hem och sov någongång.
Igår blev det bara mysdag med <3. Kollade på tv, badade, käkade massa godis oså. 
Imorse åkte han vid 4 så då följde jag med upp, rökte och sen gick och la mig igen för att sedan gå upp till bussen 6.20. Idag i skolan har vi haft en väktare från BYA och utbildat mellan 8-12 och efter det slutade vi, skönt! Blev att åka hem då och efter det somnade jag en stund och nu ligger jag och kollar på film innan det är dags att sova! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0