Fredag

Har inte haft tid att blogga för har varit fullt upp hela tiden. I Tisdags kom som sagt Matilda och sov hos mig. I Onsdags tvättade vi lite fönster och sen körde mamma och till Matilda så färgade vi mitt hår och sen på kvällen blev det att vara med Kim, Krull och Sanna. Åkte och kollade lite gruvor och så i mörkret haha! Sen åkte jag och Matilda hem till henne och sov. Sen runt 14tidrn igår åkte jag in till Sanna så har jag sovit hos henne inatt. Och igår blev det att ta några groggar, haha.. Åkte först lite med Krull och sen med Nicklas kom väl hem runt 1 inatt och då gick vi och la oss. Idag hittills har vi inte gjort något vettigt. Men senare kommer Matilda och Ida hit och då ska vi göra tacos och ha det lite mys och ikväll blir det party med dessa pinglor hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0