Tisdag

I Söndagskväll kom Linus så lagade vi matlådor åt honom och sen gick och la oss. Sen vid 03.00 ringde våra klockor så då blev det att följa med honom upp och fixa lite kaffe oså sen vid 4 åkte han så då gick jag och la mig igen.
Igår blev det en sväng till Örebro med mamma jag fick med mig ett par jeans, hårmunk, mascara och strumpor hem. Lagom när jag kom hem bytte jag om och stack ut och red min Goa Lina en sväng. Sen precis innan jag skulle gå och lägga mig kom Matilda och Martin hit på en rök, trevligt!
Idag har jag och mamma varit i Örebro på Hööks och fotat Tuva och Maja bilder kommer!

Min nya väska som kom på posten igår så hämtade ut den i Vretstorp idag.

Det jag köpte igår.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0