Söndag

I Fredags blev det grogg med Matilda, Sanna och Frida. Först åkte vi lite med Joppe sen blev det att åka till Kim i Gruvan på fest. Var där hela kvällen och sen runt 5 körde Joppe och Jasmine hem mig.
Igår hade jag och Emil vårat kalas hos pappa sen på kvällen körde pappa ner mig till Emils hus där han, Amanda, Linus, Joppe, Jasmine och Markus var och drack lite. Så blev att va där sen kom även Robin och Niklas en sväng sen runt 22 körde Joppe hem mig för att dom andra sedan skulle dricka vidare, fyllon hihi! Så blev att sova lite då och invänta Linus som kom runt 2-3. Sov as länge idag och gick upp runt 13tiden. Och då blev det att käka pizza med Linus, Emil, Amanda, Joppe, Robin och Niklas. Nu har Joppe lagom släppt av mig hos pappa så tänkte gå ut och röka och ta lite kort på det fina vårvädret!
Runt 17tiden kommer mamma och hämtar mig och sen tänkte jag försöka hinna rida en sväng innan Linus kommer, men får väl se om det hinns annars blir det imorgon eftersom jag nu har lov fram tills Tisdag nästa vecka, SKÖNT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0