Fredag och lov

Usch vilken kväll / natt.. Blev att va med Joppe igår efter skolan sen runt 6 var även Amanda, Linus och Jasmine med. Fast dom drog upp med Emil till hans hus vid 22tiden. Då drog jag och Joppe och körde på lite fyllon Rönnesytta -> Gruvan -> Åmmeberg och så Rönnesytta igen. Kom hem vid 12-1 så blev det att duscha och sova. Runt 3tiden någon gång kom Linus och väckte mig och sov hos mig. Hade även ställt klockan en timme förtidigt så gjorde mig iordning och insåg sen att de bara va och krypa ner i sängen och försöka sova en timme till! Duktig chey ahvars..

Annars den här veckan har det inte hänt något speciellt alls, skola varenda dag och sen hem och mest tagit det lugnt.

Nu är jag snart äntligen framme vid skolan så att jag kan äta något.. Inte ätit sen 11.30 igår, inte bra!

Slutar iallafall lite tidigare idag och sedan har jag inte skola på över en vecka ÄNTLIGEN Påsklov!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0