Söndag

I Torsdags blev det jobb fram till 13tiden ungefär sedan övningsköra 25mil hem. Efter det kände jag mig skapligt trött i huvudet.. På kvällen blev det bara lugnt och mys med familjen.
I Fredags blev det Örebro. Var på holmen med Erik och Elin en stund och "lekte" lite med dom, trevligt. Sedan åkte jag, Mamma, Fredrik och Tuva och åt sedan till Marieberg. På kvällen blev det grogg med Sanna och massa annat folk. Först i Åmmeberg, sedan gled vi lite, efter de fest i Hammar. Va hemma runt 4-5 tiden tror jag.
Igår (Lördag) gick jag upp ganska sent, sen blev det massa mys med lilla Maja. Hämta min moppe i stan. Sen blev det att fixa sig så kom Nicklas, Joppe och Jasmine och hämtade mig och därefter blev de grogg med dom och så åkte vi till Örebro och Street Meet. Va hemma strax innan 6 imorse haha. Men har haft två super trevliga kvällar med underbart folk, precis vad man behöver i såna här lägen!
Idag har jag varit med Emil och Amanda och hjälpt dom i huset och därefter blev det bad i Kyrksjön med dom + Eskil, Harry och så kom även Linus dit.
Nu har jag gjort matlådor samt packat för imorgon klockan 4 åker jag iväg för ytterligare en jobbvecka.
Sweet Dreams



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0