Måndag

I Lördags var det den klassiska Askersunds cruisingen. Var med Sanna på dagen och kollade bilar. Sedan vid 17tiden drog vi till brukshundklubben och åt lite då det var 50års jubileum. Sen tbx till stan och då blev det att vara med massa annat trevligt folk + lilla Sanna fortfarande. Va kanonväder för alkohol och vänner. Lyckad kväll! !
Runt 1-2tiden ungefär åkte jag och Linus hem till honom och sov.
Igår gick vi upp runt 12 kanske. Så åkte jag och Linus till pappa och åt. Sen kom även Emil och Amanda dit så åt vi lite tårta och firade pappa som fyllde i Lördags. Sen åkte vi in till stan och handlade till grillat. Så blev att grilla med Linus, Emil, Amanda, Harry, Joppe och Eskil och därefter åkte vi och bada.
Därefter åkte jag och Linus hem till mig och sov.
Sen imorse vid halv 5 åkte han iväg och jobbade igen. Och mamma och dom är på västkusten. Så är en aningen ensamt hemma just nu!

Lyxade till det med potatis, elefantöra, brunsås och sallad till lunch idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0