Måndag

I Torsdags blev det jobb 6.30-14.00. Därefter umgicks jag med mina raringar Sanna och Matilda! Sedan hem och bara ta det lugnt.
I Fredags blev det jobb 6.30-13.00 därefter körde Linus och Harry hem mig. Sen blev det att fixa mig lite sen hämtade Matilda mig så åkte vi dit och käkade. Sedan in till stan och dricka med henne och Ida. Kom hem runt 3 kanske.
I Lördags var jag med Emil i huset och hjälpte honom lite. In en sväng till Örebro och köpte tak. Sedan släppte dom mig i stan så åkte jag ut på sjön med Joppe och Harry.
Därefter upp till pappa en sväng och fixa djuren med Joppe sen hämtade Nicklas oss så blev det in till Jasmine och dricka lite med henne, Amanda, Linus, Joppe och Tobbe. Därefter blev det en sväng till Stjärnsund där det va lite fest. Runt 3tiden kanske åkte Emil, Linus, jag och Amanda hem och sov.
Igår åkte jag, Emil, Linus och Amanda upp till Emils hus och fixa lite. Sen åkte jag och Linus till honom så kom Peter och Agnetha på en kopp kaffe. Sen tillbaka till Emil och fixa lite. Sen runt 18tiden åkte vi hem till mamma och käkade tacos. Därefter blev det fiske med Emil, Linus och småsyskonen (Erik och Elin) sen hem och sova.
Imorse åkte Linus runt 4 sen vid 6 körde mamma in mig till mitt jobb. Så nu blir det jobb fram till 16 sen hem och bara ta det lugnt troligtvis! Gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0