Last Week

Förra veckan blev det jobb Måndag - Onsdag. Sedan onsdagkväll - Lördaglunch var jag på semester i Lysekil (västkusten) och campa med familjen. Bilder kommer när jag sitter vid datorn. Solande, fiskade krabbor mm och hade det gött.
På Lördagen när jag kom hem fixade jag mig sen kom Linus en sväng. Sen åkte jag med honom in till stan så släppte han av mig där. Så blev det grogg med Sanna och Matilda. Och sedan åkte vi till Street Meet med Eskil och Joppe. Så var i Örebro hela kvällen. Sen någon gång på natten åkte jag till Linda där Linus var så gick vi och la oss.
I Söndags gick vi upp halv 7, för att Emil väckte oss då, lagom trötta. Så hämta vi även Joppe sen körde dom mig till pappa under tiden dom skulle fiska. Runt 12 kom dom tbx så käkade vi lite sedan lämna jag och Emil Joppe och Linus i stan. Hämtade upp Amanda och åkte sedan hem. Tog mig då ett långt och härligt bad, bäddade rent i min säng och sedan kom Linus hit, mys. Blev bara lugnt resten av eftermiddagen/ kvällen kollade på lite filmer och bara hade de gött hihi! Gick och la oss vid 21-22tiden redan.
I Måndags vid 4tiden åkte Linus till jobbet igen. Sov en stund till och gick sedan upp vid 5 och åkte med Emil och Amanda till mitt jobb. Slutade dock redan strax efter 13tiden bara för att jag kände mig hängig, mådde illa osv. Så åkte hem och bara tog de lugnt. Så blev hemma idag med då jag inte kände mig helt 100 imorse. Men känner mig bättre nu så hoppas att det bara blir bättre nu så jag kan jobba imorgon!
Ska bli bättre på att blogga, lovar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0