Senaste två helgerna

Eftersom jag bara går i skolan på veckodagarna och det inte händer nått speciellt är det ju ingen idé att uppdatera om det. Drar istället om dom två senaste helgerna!

Förrförra helgen
Fredagen: Var jag på fest i Hammar hos Cirren med massa folk, sen sov jag hos Linda och Linus.
Lördagen: Var jag bara hemma, eller om det var tvärt om? Hehe minnet är bra!
 
Helgen som va
Fredagen: Var hos pappa, myskväll där med han och syskonen sen sov jag där.
Lördagen: Pappa skjutsade hem mig, jag gjorde mig iordning sen kom Morgan, Marre och Lisa och hämta mig, så åkte vi till stan och hämta Amanda. Sen åkte vi mest runt hela kvällen och drack. Riktigt trevligt!
Hem och la mig runt 4, och när jag lagom somnat kom Linus och väckte mig, så somna vi direkt igen!
 
Söndagen: Gick upp halv 8 skapligt halvdöd... Gick ut och lasta Frallan (min häst) sen bar det iväg till skåne? Åkte iallafall 63mil sammanlagt. Åkte dit och böt mitt NF sto Frallan emot ett russ sto Forissa. Tror det bytet blev vädligt bra. Han ju inte med Frallan en 2åring som verkligen hade överskotts energi, gick inte ihop med min skola och allt..
Tror hon vill ridas in till våren sen ut på tävlingsbanorna, skulle nog bli toppen.
Så istället fick vi som sagt va med ett 7årigt russ sto. Inte inriden, visad med 42p. Så väldigt fin. Gått som avelssto.
Så det blir ett nytt projekt för mig. Ska rida och köra in henne sen tar min lilla syster över. Det ska alltså bli hennes häst!
 
Imorgon är det Fredag igen och då ska jag ta några groggar med Sanna och så ska vi va med Jesper Lindé, hihi!
 
oops lång inlägg ;)
 
Jag och lillasyster Tuva idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0