Torsdag

Blogga aldrig igår men va skola först. Sen va jag med Sanna och Matilda och Jesper Lindström kom även ett tag och snacka med oss. 16.15 tog Matilda bussen till sig och Sanna gick upp till sin mamma. Stötte på Frida Johansson som jag inte ett på år och dar känns de som. Sen kom även Gus så snacka med dom ett bra tag, haha! Efter de tog jag moppen hem. Sen gick jag ut ocg gick en sväng. Sen tog jag moppen till stan och sov hos pluttis.
Idag kom jag till skolan vid 7tiden. Smsa Casper så han vakna och kunde komma till skolan tidigare så satt och snacka med honom 1timme ungefär tills vi börja. Efter skolan va jag med Joppe och Emil. Sen skulle jag ta moppen till VN och bada med Joppe, Emil, Linus, Amanda och Jasmine men moppen vägra ju funka så började gå hem (1mil) men Jocke och Emil kom och körde hem mig. Så blev inget bad. Men tog mitt första bad för iår i skolan idag, hihi kallt!
Har hämtat moppen i stan, kollat lite på den men gav upp så Emil får göra de. Så städade hela garaget istället. Ser riktigt fräscht ut!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0