Torsdag

Skola idag, spelade volleyboll på idrotten vilket resulterade som vanligt att jag får bollen stenhårt i skallen. Fast det brukar va i fotbollen men, jag är ju inte jämt riktigt uppmärksam och Ludde sparkade till på bollen så jag fick den i skallen. Ont i huvudet och känner mig yr, röd i ögat annars fin fint!
Efter skolan gick jag till Grillen och träffade Matilda och Dennis, gick sen upp till Sveaskog för att söka sommarjobb men han som man skulle prata med va inte där, suck.
Matilda drog hem vid 16tiden och då åkte jag en sväng med Peter sen släppte han av mig hos Joppe så snackade med honom en stund innan Fredrik och Emil kom hem från Bengtfors och då åkte jag med dom hem.
Har bara chillat sen dess, riktigt skönt!
pusspuss

old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0