Torsdag

Skulle ju uppdatera i Tisdags men något hände med internet hos pappa så det funkade inte på min dator och det va där jag hade bilderna..
Men kom hem till mamma vid 14tiden idag, as skönt!
Har jätte ont i ryggen efter allt skit lastande så ska bli skönt att sova i min "riktiga" säng inatt.
Har varit bra hos pappa för övrigt, lite ensamt bara eftersom pappa varit i Finland och ingen har kommit upp och hållit mig sällskap, haha!
Men tror fan jag tar helg nu, Fredag imorgon men tror jag skiter i skolan?
puss

Här kommer lite bilder från dagarna:





Carinas häst Rubina

Pappas ardenner sto Felicia

Min lilla prins Hoppsan får stå för den avslutande bilden! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0