Helgen

I Fredags blev det Askersund fick skjuts in och hem av Albin, Joppe, Niklas, Lina och Jesus. Drog då till Dennis där Matilda, Robert och Dennis var. Kom en hel del folk efter bara några minuter. Åkte lite med alla möjliga under kvällen. Sen skjutsade ju som sagt va dom hem mig och Matilda igen på kvällen/natten så sov hon hos mig.
Igår åkte jag upp till pappa och firade Emils 18år-kalas med moppen, tog sedan den hem. Fick soppa torsk, det börja blåsa storm och hagla satan. Suuuck, mitt liv ägde just då!
Hem fixade mig sen kom Pontus och Natta och hämtade mig, Emil och Amanda. Så släppte dom av oss hos Frida och Gus kvällen spenderades mest där men blev ut på stan när Emil fyllt 18, efter 24tiden vill säga. Så drog han till Trappan och kolla läget och jag och Amanda va lite med Jasmine och massa andra.
Vi fick sedan skjuts hem av Joel, Max och Pontus vid 2-3tiden och då blev de att soova.
Idag har jag bara tagit det lugnt, skönt det också!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0