Torsdag

Skola idag, gjorde mitt prov i geografi som jag skulle gjort förra hösten, men gjorde det nu och klarade det  skapligt stolt! Lämnade även in min bok grej och nu har jag lagom skickat in min uppsats om andra världskriget. Känner mig riktigt duktig, hehe!
Nu är iallafall alla skol grejer klara, tror jag. Betygen sätts iallafall imorgon så nu är det skit samma! :)
Efter skolan blev det Marieberg. Köpte 3par skor och ett linne tack mammi ♥
Nej nu lägger jag mig ny duschad och go i sängen och ska försöka sova, hoppas på en natt med lite sömn för imorgon efter skolan ska jag klippa mig sen blir det lite party med bästa hoppas jag på + att jag inte pallar fler sömnlösa nätter känner mig som ett vandrade lik ungefär det är hemskt!
 pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0