Sängen

Jobb jobb och åter jobb, ååh jag är så trött på att plantera träd. Det är nog det värsta som finns!
Slutade iallafall vid 13tiden idag efter att ha planterat 6kartonger, heeelt slut. Usch blä fy!
Hem och sov en liten stund, sen nu på kvällen drog jag och Elin och badade med hästarna Lina och Mirella, mysigt.
Just nu ligger jag i sängen och funderar på om jag ska försöka sova kanske, haft ont i huvudet hela dagen så kanske borde satsa på att bli av med de? Frågan är ju dock om jag kommer kunna somna..
pusshej
Det här är vad jag kallar för lyckokartong, en kartong med planter där det fattas 15-20st. Underbar känsla att öppna en sån kartong!
... Har dock träffat på två stycken såna under min 1 ½ vecka så dom är fan inte vanliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0