Fredag

Åkte ju som sagt va till Berlin i Söndags, kom hem idag vid 15-16tiden tror jag?
Uppdaterar imorgon om vad vi gjort där + en bildbomb!

Idag kom vi ju som sagt till Linköping runt 14tiden. Sen hämta Amandas mamma mig, Amanda, Sanna och Matilda. Så körde vi Sanna och Matilda till Gruvan sen körde dom mig till stan så hämtade Fredrik mig där.
Körde upp min ena häst Frallan till pappa eftersom han behövde sällskap till sin häst där uppe nu.
Påvägen hem blev de att stanna till vid Grillen och köpa kycklingrullar så satt jag, mamma och Fredrik och götta oss med det sen när vi kom hem. Nu har lagom Gustaw varit här och tagit en rök och försökt övertala mig om att köpa hans traktor, ojojoj traktorn hade fasiken ratt, dörrar och ah den va väldigt unik om han fick säga det själv ;)
Va iallafall riktigt trevligt att sitta och snacka med honom en stund.
Men nu blir det nog att sova så jag orkar upp imorgon för då blir det Marieberg en sväng med mamma och Fredrik.

Shit vilket ointressant och långt inlägg, men har ju inte suttit vid en dator och skrivit på as länge känns de som haha!

Sanna och jag i Berlin, love u!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0