Always smile even when it's tough

I Torsdag var det som sagt var skolavslutning så nu har jag sommarlov. På kvällen var jag med Sanna hemma hos henne med massa folk. Träffa en hel del trevligt folk från Motala som kom till Askersund för att träffa oss.
I Fredags åkte vi och kolla på en Fjording. Sen kom vi hem sent på kvällen. På kvällen var jag med Sanna och lite så.
I Lördags (igår) var vi och hämtade hem Fjordingen vid namn Lina, 21år. På kvällen grillade vi lite här hemma med släkt. Sen kom Eskil, Sanna och Matilda och hämtade mig så åkte vi till Åmmeberg och var lite hos Eskil med han och Linus. Sen körde Eskil mig, Sanna och Matilda till Basse där de var lite fest. Massa krångel där, men ändå en skapligt bra och rolig kväll. Sen körde Oskar och Oskar hem Sanna, sen åkte vi och hämtade Jasmine -> Brändåsen -> Östansjö och hämta Matilda -> Hammar och lämna henne -> hem hit så lämnade dom mig.
Idag gick jag upp runt 14tiden. Sen har jag varit ute och ridit en sväng på Lina. Första gången som jag ridit ordentligt på över 1 och 1 halvt år!

Fina Lina

Kaninbäbisarna som föddes här om natten

Skolavslutningsklänningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0