Söndag

Har ju varit dålig på att blogga nu, IGEN!
Men har inte gjort något speciellt typ.
I Torsdags träffa jag Marcus, så åkte dit och där va det fest så åkte därifrån vid 2tiden ungefär när Stoffe hämta mig.
I Fredags fyllde min älskade pappa år så åkte på kalas där sedan åkte jag, Emil och Amanda in till Jasmine och sen vidare till Åmmeberg på fest hos Linus där de va lite folk. Sen körde Harry hem mig, Emil och Amanda därifrån runt 2 kanske?
I går va det Car and Bike meet i Askersund. Så blev att åka in till Sanna vid 18tiden och hälla upp första groggen. Sen gick vi upp till Jasmine där de va massa folk. Sedan vidare ut på stan, kolla på bilar, träffa trevligt folk osv. En riktigt trevlig kväll med bra foolk! Runt 4tiden gick jag, Robin och Mattias hem till Eskil och sov där.
Idag har jag varit hos Eskil fram tills 16tiden typ sen åkte jag ner till Åmmeberg och hämta min moppe som äntligen är lagad. Så körde hem den, 2mil på moppe skit kul ;)
Men nu ska jag fortsätta kolla på tv, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0