Ojoj..

Bloggningen går ju helt okej nu, eller?
I Fredags var jag med Sanna. Korkade upp hemma hos henne sen vidare till Eskil där han, Robin och Johan var. Senare ner till Åmmeberg till Dt där det var en hel del folk. Sen sov jag Eskil, Johan och Robin hemma hos Eskil i stan. På natten kom även Amanda dit och sov.
I Lördags var jag med Amanda´och Jasmine på kvällen gjorde inte direkt nått speciellt. Sen vid 2 gick vi och mötte Emil och Linus när dom kom från Holmen. Prata lite med Linus sen körde Kent hem mig, Emil och Amanda.
Låg och prata telen sen när jag kom hem så somnade runt 4tiden tror jag. Va ett riktigt behövligt samtal och sen dess har jag faktiskt mått riktigt bra!
I Söndags gick jag upp vid 9-10 och åkte till Örebro med mamma och Fredrik. Köpte ett linne och ett par svarta jeans. Sen fikade vi med mormor och Thomas inne på Marieberg också.
Sen hem och då drog jag och Elin ut och red en sväng.
Igår gick jag upp vid 14tiden på med morgonrock, la mig i soffan och låg där i stort sett hela dagen.. Gick i morgonrock fram tills jag gick och la mig igen. Hade sjuka mensverken och värdens huvudverk.. Inte min dag!
Idag fyller min minsta bror Erik 12år! Stort grattis!!
Så idag blir det nog lite kalas osv för honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0