Glad cheey här

I Fredags jobbade jag, satte 5kartonger. Slutade, åkte hem och fixa mig. Sen runt 20tiden åkte jag och mamma och hämta Sanna och Eskil i stan sen åkte vi till Laxå på fest hos Per sen vidare till någon Matilda i Laxå. Åkte därifrån vid 00tiden tror jag? Och då blev det Åmmeberg en sväng till Linus och fortsätta dricka med han och några som var där.
I Lördags gjorde jag inget speciellt? Sen på kvällen kom Harry och hämtade mig och Emil här hemma. In till stan och hämta Sanna sen åkte vi vidare till Åsbro där Nicklas och Joppi hade 18års fest eftersom båda dom fyller 18 samma dag, lite fränt!
På natten kom Linus och Ronny och hämta mig, Emil och Amanda i Åsbro för att det var massa krångel där. Så körde han hem oss.
Idag har jag bara chillat, hämtat hem Frallan (min häst) från pappa. Varit ute och ridit Lina en sväng. Och nu ligger jag i sängen och göttar mig!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0