Tisdag

Igår vaknade jag hemma hos Matilda vid typ 10-11tiden sen låg jag i sängen och lyssnade på när hon snarkade fram tills 12-13tiden då jag väckte henne och sen kom Fredrik och hämtade mig och så åkte jag hem. Resten av dagen spenderades i Örebro men familjen kollade på lite sängar och sånt, köpte kläder till Elin och sen tog hon fler hål i öronen. Modig liten flicka!
Senare på kvällen runt 23tiden kom Marcus och Kim och hämtade mig sen åkte vi till Hammar och hämtade Matilda och Jessica. Va med dom i Vretstorp hemma hos kim sen åkte vi till Kumla en sväng för att Jessica skulle prata med sin "kille".. Kom hem vid 3-4tiden inatt och hade sjukt svårt att sova. Hade världens konstigaste drömmar. Sen vaknade jag vid typ 8tiden imorse och hade för mig att jag inte sov själv, fick värsta paniken när jag vaknade och va helt jävla forever alone i min säng, sorligt.. Hatar verkligen att sova själv, det värsta jag vet.. Usch!
Men lyckades somna om sen efter ett tag och gick upp vid 11tiden. Gick ut i stallet då och verkade Frallan och Baltimores fram hovar än så länge tar bak någon annan dag, får så sjukt ont i ryggen av att verka hovar, inte bra.
Sen kom Matilda och jag hoppade in i duschen och nu har vi precis käkat och får se vad vi hittar på.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0