Är det lugnt om jag kallar dig baby?

Gjorde väl inget speciellt igår.. Matilda drog hem, stack ut och red en sväng, mockade, duschade, fixade mig, fixade och käkade tacopaj med familjen. Drog in till stan med Emil och Nicklas. Åkte med Jonny och Matilda ett tag tills Matilda skulle någon stans och då åkte Nicklas med oss för han trodde hans traktor rasat.
Hamnde senare på kvällen i Hammar på fest hos Kirre med massa folk, lång natt! Mycket dans och fullt ös!
Vid 6-7tiden började jag, Jasmine, Pontus och Dennis gå emot Askersund eftersom INGEN va vaken och nykter, haha! Men Gerrits föräldrar skulle till stan så dom plockade upp oss efter vägen och släppte av oss hos Jasmine där vi sov, somnade kanske vid 10tiden. Vaknade vid 11-12 och vid 1tiden kom Fredrik och hämtade mig, pigg cheey idag alltså!
Men nu ska jag duscha, fixa mig och sen dra iväg på gamelmormors 80års kalas, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0