Fredag kväll♥

Kom på att jag inte bloggat på as länge!
Skola idag och efter det va jag med Matilda, Dennis och Robert och åkte och sladda lite, chilla lite hos Dennis osv. Sen skjutsade Robert hem mig för en stund sen. Ska hoppa in i duschen och fixa mig och sen dra in till stan, Fredag vilket innebär skojsigheter!
Annars med mig så är det bra, har haft det lite upp och ner nu ett tag med det börjar väl lösa sig. Ska flytta om två veckor, inte så värst taggad, men alla andra vill ju flytta.. Le och se glad ut har jag hört så är väl bara att göra det även i dom trista situationerna.. Men det blir säkert bra om några år när man installerat sig där och sen flyttat, hahah
pusspuss

Har även skaffat löshår

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-02-03 @ 18:43:11
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Alice ♥

Fin blogg!

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg! :)



Kram!

2012-02-06 @ 15:47:49
URL: http://photobyyalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0