Söndag

I Fredags åkte jag till skolan skrev prov en timme så sluta strax efter 9. Då åkte jag och Sanna in till Linda så va där några timmar sen hem och på kvällen sov jag hos pappa.
Igår kom jag hem runt 13tiden då drog jag ut och red med Elin. Sen duscha och fixa sig. Så hällde upp första groggen runt 17tiden sen vid 20tiden körde Fredrik in mig till stan.
Va med Sanna, Morgan, Amanda, Jasmine, Amelia och Pontus hos Jasmine och sen drog vi till Eskil där han och Johan var.
Va där en stund sen åkte jag med Linda och Johan istället. Åkte hem till dem och slog på en film medans jag vänta på Emil. Och alla tre tvärsomna så märkte inte när Emil ringde så vakna när Linus kom hem och undra vafan jag gjorde där typ haha usch jobbigt läge liksom.
Somna om och sov där, när vi vakna åkte jag och Linus med Joppe till Grillen och käka sen körde dom hem mig.
Resten av dagen har de inte hänt nått speciellt, mest chillat!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0