Söndag

I Fredags blev det grogg med Sanna, Amanda och Jasmine och så åkte vi med Morgan. Typ kaos kväll kan man väl säga.. Sen när Morgan skulle köra hem mig körde vi i diket kul.. Så kom Linus eftersom han skulle sova hos mig. Sen kom krull och skulle dra upp Morgans bil men de gick inte så Krull körde hem mig och Linus istället sen körde han även hem Morgan.
Igår (lördag) åkte jag med Joppe, Emil, Linus och Amanda. Alla drack förutom jag och Joppe då eftersom han körde. Helt okej, lite lustigt att va nykter bara när dom andra drack.. haha.
Kom hem runt 1tiden och då va de strömavbrott så blev att tända massa ljus så man såg nått. Sen sova!
Idag har jag inte gjort nått speciellt och nu väntar jag på Linda och Johan så ska vi ta en rök!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0