Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer

Va skit trött imorse, gick upp 10min innan bussen skulle gå och drog på mig mjukisar och en stickad tröja och satte upp mitt oborstade hår i en bulle, borsta tänderna sen gick jag ner till bussen.. Passa på att borsta håret och stätta upp de i toffs i bussen. Sen till skolan, har varit skit trött hela dagen men har endå jobbat mycket bättre än vad jag brukar, känns skönt! Efter skolan va jag med Joppi och Matilda en liten stund tills 15.30 när jag tog bussen hem och sen dess har jag inte gjort nått speciellt.. Men tänkte kolla på idol snart och sen försöka sova tidigt ikväll, vet att det brukar låta så, men ska verkligen försöka sova tidigt ikväll för pallar inte det här längre.. Hatar att inte kunna sova på nätterna och va som någon jävla tjurig zooombi hela dagarna, så jävla jobbigt! :(
pussen

Hittade någon bild på mig ifrån när vi va på Vinön Juli-2010
(Sitter vid gamla datan) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0