Fredag♥

Skola idag har varit riktigt slappt, har kollat på film 2 av 5 lektioner, skapligt nice. Efter skolan tog jag bussen hem och sen har jag städat mitt rum, dammat, bäddat, fixat och lagt in alla min kläder i garderoben och massa så nu är det ganska rent och snyggt iallafall. Och nu ska jag följa med Mamma, Fredrik och Erik in till stan och handla sen ska vi hämta Elin. När vi kommer hem därifrån ska jag nog plugga lite, sminka mig, göra mig iordning och senare sen tror jag Martin ska komma och hämta mig sen blir det Askersund och seven häng som alla andra helger, hahah!

Bara för att jag älskar fredagar grymt mycket, då har man liksom hela helgen framför sig, så mys!♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

najs med film ;)

2011-09-30 @ 17:03:18
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Jag (Emma Karlsson)

Javisst :)

2011-09-30 @ 19:04:20
URL: http://emmahkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0