Ditt mål i livet verkar vara att få mig att dö genom att behandla mig som skit

Skola idag, sög som vanligt.. Gick och skaffade ett till nummer eftersom mina gratissms tagit slut på det det förra.. Så har mitt gamla (073-0438960) + mitt nya, men kommer använda båda!

Efter skolan stanna jag i stan med matilda och joppi, gick till grillen och käka och bara satt och snacka senare träffade vi lite mer folk sen vid 18-19tiden kom fredrik och hämtade mig och sen dess har jag inte gjort något speciellt. Men nu måste jag verkligen plugga, ska ju köra upp imorgon känns ju bra om man fattar nånting då, haha!

Senare sen blir det nog tända ljus och filmmys med mig själv i min ensamhet, sov sött alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0