17 september 2011...

Blev en trevligt kväll i stan igår med trevligt folk, va mest hemma hos tk med han och adam men drog även ut på stan en sväg och då blev det ju givetvis seven hääng som vanligt, hihi sen kom maartin och adam så va vi med dom ett tag sen skjutsade adam och tk hem mig och matilda till mig sen låg vi och prata, somnade kanske vid 1-2 ? 

Imorse vaknade vi vid 10tiden sen gjorde vi inte så mycket käka och lite så och nu har precis matilda älskling åkt hem.. Så nu ska jag ta på mig skitkläder sen ska mammi skjutsa upp mig till pappa så ska jag jobba, eller ah hjälpa till att köra traktron och stå på lass och lite så eftersom det är halmkörning och emil skulle iväg och fiska istället, haha så då skulle jag upp och hjälpa till istället, men det är ju bra.. Kanske får lite pengar och det behövs ju alltid! 

Sen när jag kommer hem därifrån blir det att duscha och fixa sig sen ska jag in till tk och va med han och adam, trevlans :)

puss 

bild sen typ juni/ juli  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0