01:23

Är äntligen klar med förflyttningen utav ALLA blogginlägg nu, så jekla skönt.. Så nu tänkte jag bara skriva lite om dagen sen upp och försöka sova eftersom det är skola imorgon!
Iallfall mamma väckte mig imorse så att jag hann med bussen, sen till skolan hade massa jobbiga och tråkiga lektioner som vanligt.. Usch. Efter skolan stannade jag i stan med Matilda och Joppi, vi gick till grillen för att dom skulle käka pizza, efter det träffade vi Nicklas också och Matilda åkte hem. Så blev att va i stan med Joppi och Nicklas, trevligt. Sen vid 18tiden gick jag och Joppi till grillen och käka kycklingrulle, hihi gott, sen vid 19tiden kom mamma och hämtade mig och sen dess har jag pluggat, fixat med inläggen, käkat osvosv...
Men nu ska jag iallafall gå upp och lägga mig i min stora mysiga säng och försöka sova, längtar faktiskt efter att få gosa ner ansiktet i min mjuka kudde! :')
Godnatt!

Muppbild på mig sen förut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0