9 oktober

ALLMÄNT:

1. Namn? – Emma Helena Karlsson

2. Exakt ålder? – 15år och typ 7månader?

3. Vart bor du? – Hos mamma i Läggesta, 5km utanför Askersund

4. Bor tillsammans med? – Mamma, Fredrik, Emil, Erik och Elin

5. Husdjur? – Ah hästar, hundar, katt, kanin, marsvin och fiskar..
6. Färg på ditt hus? – Brunt och vitt
7. När är du född? 1996, 31 mars
8. Klass? – 9an
9. Vilket år tar du studenten? – venne ;p

10. Något jobb? – Nej
11. När ska du sova ikväll? – Snart, hoppas jag

13. Duschat idag? – nej ska göra de

14. Kramat någon idag? – ja :)

15. Pussat någon idag? – nepp

16. Vad har du ätit?- två mackor, sockerkaka, köttfärssås och mackaroner

17. Dagens klädsel? – mjukisdress

18. Dagens smink? – foundation
19. Dagens sötnos? – de du ;)

20. Dagens roligaste? – adam och martin
21. Har du många vänner? – venne, dom bästa iallafall!

23. Vem kramade du senast? – martin och adam nyss 
24. Vem pussade du senast? – venne?

25. Hur många har varit otrogna med dig? – ingen, vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? – nej

28. Vem pratade du med i telefon senast? – emil
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - putte: kom hit å tadänet?<3

31. Film? – Favorit film? hmm, finns många
32. Låt? – beror på humör
33. Mat? – pizza
34. Dryck? –vatten, juice eller cola

37. Stad? – venne

38. Land? – sverige

39. Ämne i skolan? – alla suger väl

40. År? – 2009, va ett bra år

 

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? – (a)

42. Drickan du drack? – vatten

43. Gången du spydde? – några veckor sen

44. Gången du grät? – iförrgår
45. Pizzan du åt? – typ några dagar sen

46. Gången du var i göteborg?- i somras

47. Gången du var i stockholm? – vet inte riktigt

48. Gången du var hög? – hög som ett hus ?
49. Personen som såg dig gråta? – venne riktigt..

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? – beror på

52. Hund eller katt? – bååda

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - ut och festa sen hem och mysa?

54. Tv-spel eller datorspel? – venne
55. Singel eller upptagen? – spelar ingen roll om man slipper allt jävla tjaffs i förhållnade och sånna finns inte så blir väl singel för mig ett tag te

57. Lunarstorm, helgon eller playahead? – inget

58. Ragga eller bli uppraggad? – uppraggad?
59. Big Brother eller Paradise Hotel? – venne

60. Svart hår eller blondt? – blondt

61. Blåa ögon eller bruna? - gillar mina bruna så får bli de
62. Choklad eller lakrits? – givetvis cholkad eftersom jag hatar lakrits
63. Göteborg eller stockholm? – venne

64. Högerhänt eller vänsterhänt? – höger

65. Coca-Cola eller Fanta? – cola

66. Pizza eller kebab? – pizza
67. Randigt eller prickigt? – randigt

68. Älska eller älskas? – man måste väl älska för att bli älskad så både och.
69. Leva eller dö? – jävligt dum fråga, leva såklart
ANTAL:

70. Personer du älskar? – mina älskade vänner som alltid finns där för mig

71. Personer du hatar? – ah finns några

72. Personer som sagt jag älskar dig? - ah, några

73. Personer som hatat dig? – vet inte riktigt, men finns nog sånna också

74. Glassar du ätit på en dag? – haha venne

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? – ingen

76. Gånger du haft minnesluckor? – några ggr kanske

78. Personer du saknar just nu? – finns några..

79. Gånger ditt hjärta brustit? – en rikitgt mycke, eller ah två

 

VEM:

80. Vill du kyssa nu? - hihi ;)
81. Ska du träffa imorgon? – familjen (förutom pappa då), klassen och ah dom vanliga

82. Sjöng du senast för? – mig själv, nyss
83. Hade du senast en MSN-konversation med? - adam :)

84. Spelade du tv-spel med senast? – kim kanske?
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – venne

86. Vill du kasta en sten i huvudet på – hahahahah, kanske inte ska skriva de

87. Förtjänar att dö? – finns väl ingen som förtjänar att dö, men ah..

89. Vill du sova brevid inatt? – venne :)
VAD:

90. Gör dig glad? – min älskade familj och mina älskade vänner

91. Gör dig ledsen? – ah..

92. Vad vill du helst göra nu? duscha sen sova eller kolla film

93. Önskar du att du slapp göra? gå upp till skolan imorgon

94. Vill du ha nu? – mina sköna kuddar och min älskade säng

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – typ pengar

96. Längtar du till? – sängen
97. Tycker du om dina betyg? – tror dom duger
98. Ångrar du i ditt liv? – finns väl vissa saker man ångrar mer än andra

99. Är det bästa som har hänt dig? –  venne

100. Varför gjorde du detta? – för att jag inte har något liv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0