Svar på frågorna

Insåg precis att jag inte svarat på frågorna från frågestunden..
Så här kommer svaren

Andreas Posth: Kan hästar flyga? :)
Svar: Haha, säger som du sa om flygande grisar.. Om man kastar dom så flyger dom ju en bit iallafall ;) 

Intresserad: Hej, har du fått den i rumpan?
har du sugit av nån?
skulle du kunna ha sex med nån bara för att ha sex?
Svar: Intressant fråga, haha. Men alltså det är personligt, så om det är någon seriös kan den ju fråga det via något seriösare för kommer inte gå ut med det här på min blogg.

Anonym: har du hårförlängning eller har du ditt äkta hår?
Svar: Jag har mitt normal långa hår, vilket jag alltid haft. Har aldrig hållit på med hårförlängningar, även om det är sjukt snyggt så har det aldrig blivit av.

Sara: Har du färgat ditt hår och isåfall vilken är din naturliga hårfärg..?
Svar: Ja jag har färgat mitt hår blont, i vanliga fall är det typ brunt/blont med lite ljusare och mörkare slingor, fast min hårfärg skiftade lite från dag till dag hahah va typ därför jag färga..  Lägger upp bilder.
 
Första bilden från 2009 och andra bilden från 2009/2010 någon gång, min naturliga hårfärg på båda.. 

Kajsa: hur gammal är du?
Svar: Jag är 15år, fyller 16 sista mars nästa år.. Taggar tills dess och övningskörning, hihi!

:Varför gjorde du och kim slut?
När gjorde ni de?
Hur länge hade ni varit tsm ?
Vilka bloggar läser du?
Har du släppt kim?
Gillar du någon nu ?
Svar: Han hade tydligen tappat känslorna och blev tsm med en annan en och en halv vecka efter att det tog slut mellan oss.
Han dumpade mig över sms typ 17.45 sista augusti..
Vi va tsm i 1år, 7månader och 2veckor..
Jag brukar läsa http://mmaannddii.blogg.se, och sen bloggarna som hon har länkat under läkar på sin blogg. Sen läser jag mina närmsta vänner bloggar också.
Det har ju gått över en och en halv månad sen han dumpa mig.. Han gjorde det på ett så jävla fult sett, liksom vem skickar ett sms efter så lång tid? Man borde ju iallafall träffa och berätta varför man vill att det ska va slut, men nej.. Fick inte ens en förklaring till varför det va slut, vilket känns helt fel. Men det bevisar ju bara vilken idiot han var liksom!
Men visst finns det stunder som jag fortf tänker på honom.. Tex när jag lyssar på låtar som vi brukade lyssna på när vi åkte traktor sena sommarkvällar.. När jag går dom där vägarna vi brukade gå.. När folk säger såna repliker som han brukade säga.. När folk säger nånting och jag är påväg att säga "så brukar kim också göra, eller så brukar kim också säga" men som tur är lyckas man ju hejda sig i sista sekund.
Men numera kan jag ju sova om nätterna, slipper ligga och må dåligt och känna att mitt liv är helt världelöst fram till 4-5 på nätterna..
Ja jag gillar alla mina otroligt bra killkompisar som har funnits för mig och stöttat mig när jag hade det som svårast, dom betyder verkligen allt för mig och skulle absolut inte vilja förlora någon utav dom för då skulle det fattas en bit inom mig som ingen någonsin skulle kunna fylla ut igen.. Men gillar ingen mer än som vän just nu, känner att jag behöver lugna mig med det ett tag efter det som hänt.

Sussi: Hur lång är du?
Svar: Tror jag är 164cm eller nått sånt?

Tror det va typ alla frågor, får svara på resten någon annan dag..
Och om det är nått så är det bara att ni slänger in en fråga i kommentarerna vet ni, så svarar jag på den direkt!

Kommentarer
Postat av: anonym

är du oskuld?

har du sugit av nån?

2011-10-14 @ 23:52:12
Postat av: anonym

Hej, kan inte du lägga upp en bild på dig när du står i bikini eller trosor&bh framför spegeln tycker du har en sjukt fin kropp

2011-10-14 @ 23:57:43
Postat av: Fågeln

Hej.

Illa det där med Kimwinski, hoppas du släpper det där o fortsätter med ditt underbara liv. När ja kom in här på din blogg och kikade runt lite såg jag också massa "omogna" kommentarer/frågor vilket är helt slöseri på energi... Varför fråga saker som är så omoget?

Idioter finns till allt!

Jaja, ska nu försöka fråga nån fråga : Har någon varit otrogen mot dig, så fall nämn ett par?

Dina framtids planer?

Nämn 5 personer som du umgås med och som du älskar.

Har du någon kille på G?

Hur ska en kille va för att du ska älska honom?

Vad gör dig som mest glad och vad gör dig som mest ledsen?

Vad är den personliga grejen du gör/har?



Nu fick du något o göra iallafall, försök svara på frågorna ärligt.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Tack för mig :)

2011-10-15 @ 12:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0