Söndag

Åkte till Motala igår vid 22tiden tror jag med Martin, Adam och Adam. Åkte mest bil i Motala hela kvällen/ natten och stog vid Maxi med massa folk, kände typ ingen så inte så kul för mig men sen på slutet börja folk typ prata med mig så då blev de okej, hihi. Kom väl hem till Adam vid 3-4tiden och då gick vi och la oss direkt. Vakna vid 10-11tiden idag och sen va vi lite med Martin och Adam och sen vid 16tiden skjutsade dom in mig till Askersund så va jag med Matilda och käka pizza, köpte hårfärg och snackade skit som vanligt, så buwsiga!
Kom väl hem vid 20tiden och sen dess har jag pluggat till kortet, jobbigt..
Men nu ska jag gå upp och lägga mig i sängen och läsa ännu mer så, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0