Natti natti!

Kom just på att jag inte bloggat idag, känner mig skit dålig på att blogga men ah har haft fullt upp..
Va hemma från skolan idag också, va bah så trött imorse och idag har jag grejat med sjöundersökningen hela dagen, är klar nu, så jävla NÖJD så det finns inte. Ska va inlämnad imorgon så är överlycklig att jag hann!
Bortsett från de har jag varit ute och ridit med Elin, va tusen år sen som jag red så va sjukt härligt, sen har jag mockat, lagat mat och nu ska jag skutta in i duschen och sen sova för imorgon blir det skola för min del, jippi har faktiskt längtat lite efter de, eller har jag? nej jag vet faktiskt inte, men ska bli skönt att lämna in uppsatsen, satsar på G iallafall..
natti natti alla sockertoppar ;*

Hihi, så gulligt jag på lilla Ballerina (a)

Vackra Ballerina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0