Lördag

Jag, Matilda, Emil och Amanda kollade på bion En dag igår, den va sjukt jävla seg i början och slutet va inte heller så värst.. Ahja det var mysigt iallafall. Efter det hoppade jag och Matilda av i stan och sen va vi med Sigge och åkte lite traktor sen följde vi med Pontus, Joppi och Nicke upp i Jasmines lägenhet, fast hon va inte hemma men typ alla somnade. Sen vid 3tiden ungefär åkte jag och Matilda moppe hem till mig sen sov vi. Vaknade vid 12tiden idag och sen har jag varit med Matilda hela dagen fram tills nu när hon åkte. Och jag har fixat mig i flera timmar för jag har inte  haft nått att göra men nu kom precis pappa så han ska skjutsa mig till Nykyrka sen ska jag va med Adam, Martin mfl ikväll, ingen aning om vilka de blir än med ah det visar sig.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0