I can see you.. in all my dreams

Fyfan vilket pissväder det har varit idag.. Har liksom spöregnat hela dagen, usch sånt gillas INTE!
Fast nu regnar det inte längre så funderar på att kanske ta moppen till stan sen när vi har käkat, hihi..
Ahja skola idag, sög skapligt mycket typ 7lektioner, fast va bara med på 6.. Bara för att jag är så buwsig eller inte va typ idrott och hade glömt kläder + att det spöregna och vi skulle ha konditionstest ute i skogen, vem fan pallar de liksom.. Nu låter jag fett slö och jo det är jag också, hihi + att jag inte orka bli dyngsur och lerig och usch!
Efter skolan tog jag bussen hem och sen har jag suttit lite vid datan och skalat potatis åt mamma i typ 25år så har potatiskramp i handen, fett jobbigt (a)
pussen ;*

jag för kanske 1 månad sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0