Godnatt

Har grejat med sjöunderkökningen konstant hela dagen.. Tog en paus på en halvtimme ungefär och gick ut och mockade och hälsade lite på hästarna och sen har jag käkat och så. Men bortsett från det har jag suttit med skiten hela jävla dagen och det är endå massor kvar. Men börjar se ett slut på det hela nu iallafall, har typ lite på kartan kvar, slutsatsen och sen är jag nog klar med allt på G-nivån sen tänkte jag se om jag hinner gör VG och MVG också men får väl kämpa med det så långt jag hinner iallfall, så taggar en sista pluggdag med skiten imorgon. Sen äre liksom fredag och då tänkte jag kämpa lite med svenskan sen leva liiiiivet, fyfan vad jag längtar till helgen ska bli sååå jävla skönt!
Men nu ska jag typ sova, godnatt!

Livet känns som om det går till spill upp och ner eller ut och in..  


bild från ifredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0