Fredag♥

Äntligen fredag, fyfan vad jag längtat, fredagar är liksom så chill har bara 5lektioner i skolan.. Fast det är sjukt mycke men i vanliga fall har vi typ 7, vilket suger..
Ikväll ska jag, mamma, Fredrik och Matilda till Örebro och kolla på bio, mamma och Fredrik skulle se Svensson svensson men jag och Matilda har inte bestämt oss än, men det kommer bli jätte mys att bara ha en lugn fredag med bio mys, efter det blir det nog stan en sväng och sen sover Matilda hos mig!
Men nu måste jag springa och lämna in sjöundersökningen innan lärarn drar hem, sen ska jag ha slöjd med värdens idiot till lärare, ah usch får se om jag överlever dagen..
pusspuss

Sommar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0