Du kommer alltid va en del av mig ♥

Åkte in till stan igår vid 21tiden ungefär och kvällen spenderades med Joppe i lägenheten. Eller ah vi gick ut och träffa Gunnar, Putte och två tjejer en stund och sen gick vi ner till seven och där va det helt dött så jag och Joppe gick hem till honom och kolla tv och jag somna, socialt.. Sen vid 3-4tiden inatt kom Martin och Adam och hämtade mig och då åkte vi till Motala och sen till Nykyrka kom väl dit vid 5tiden kanske och då gick jag och Adam och la oss direkt. Vakna vid typ 11-12tiden idag. Har inte gjort nått speciellt.. Har varit med Martin och Adam hos Martins föräldrar och har legat där och degat och kollat på tv med dom, sen vid 19-20tiden skjutsa dom hem mig igen. Och nu sitter jag och har det skit tråkigt, ska nog gå upp och duscha sen försöka sova eftersom det är skola imorgon, suck!
puss puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0