Välkomna till världen

Skola idag, tråååk blä fyfan vad jag hatar skiten vill bara dö eller nått!
Fick reda på att jag fick MVG på min jävligt fula ask som jag gjorde sjukt oseriöst på slöjden chill, sen fick jag VG på att jag sydde en söm i ett par byxor som gått sönder, haha.. Sjukt! Sen fick jag och Alexandra MVG på vårat arbete om någonting, vafan de nu va typ krig och sånt? ahja minnet är bra men kort.. Nu tänkte jag skriva klart mitt kåseri och skicka till Thomas och hoppas på VG på de iallafall. Sen måste jag plugga matte och spanska över helgen för har matteprov på tisdag och ligger ett kapitell efter alla i klassen för att jag har varit borta så mycke, kul osv.. Räkna ett kapitell matte när man inte förstår hur fan man ska räkna, ahja får jag VG på dehär provet får jag VG i betyg eftersom jag fick ett halvt poäng från MVG på förra.. Men med tanke på att jag inte vet vad jag ska bli och vill inte bli något komplicerat så fattar jag inte varför jag kämpar med skolfan för.. Men ahja, gör ju inge att höja betygen lite när jag ändå kan de liksom..
Efter skolan mötte jag min Matilda och så va jag med henne och Jesper, senare sen kom Joppe också och va med sen drog Jesper och Matilda vid 16tiden ungefär och sen gick jag och Joppe till Grillen för att Joppe skulle käka och sen efter det tog jag moppen hem, kallt? Nej då verkligen inte..

Sara har fött 5små bebisar under dagen, så sjukt duktig hon är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0