The feeling when I heard your voice the first time was wonderful, let me hear it again? ..

Sämst uppdatering jag vet men ahja uppdaterar er lite nu. Igår vare fredag så de va sista dagen på praoen, chill slutade vid 11 och sen åkte jag till Örebro med mamma och Fredrik och kollade på när Diezel tävla, gick väl inte direkt bra.. Efter det handlade vi lite oså sen hem och jag fixa mig sen skjutsade dom mig till Adam. Sen kom Martin och hämtade oss sen åkte vi och hämtade upp lite mer folk sen vidare till Martins föräldrars hus där vi skulle sova eftersom dom inte var hemma. När vi sen va hos Martin va det han, Adam, Jonthe, Roos och Linnea vi satt väl mest vid datan, kolla tv, kolla film, åkte lite bil, chillade osv.. Somnade vid 5-6 imorse i soffan och vaknade vid 7tiden och då gick vi upp och la oss i sängen sen runt 10tiden vakna jag igen över pigg som alltid när jag inte sover hemma, haha så jobbigt! Idag har vi mest bara suttit i soffan och tagit det lugnt sen vid 17tiden tror jag kom mamma och Fredrik och hämtade mig och nu sitter jag och väntar på mat och efter det blire kanske Askersund en sväng och träffa Joppe. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0